Станція Ворожба

Share

IMG_9748

Станція Ворожба знаходиться на одній з найстаріших залізниць України — Курсько-Київській, що побудова в 1866‒1868 роках. Десятиліття потому станція стала вузловою — у 1877 почалося будівництво лінії на Мерефу, а в 1894 побудували вузькоколійну гілку на Зернове, яка в 1915 була перешита на широку колію. Остання зараз практично не використовується через те, що на своєму шляху перетинає кордон з Росією 6 разів.

У 2010 році ділянку Конотоп-Ворожба електрифікували. Тепер тут проводяться зміна локомотива, за цей час можна побігати познімати околиці, чим ми і займемося 🙂

Отже, прибуваємо.
IMG_9777

На іншій колії стоїть білоруський поїзд, скоріш за все, Кисловодськ—Мінськ.
IMG_9756

Піднімемося на місток.
IMG_9750

Вокзал острівного типу, ліворуч Курський парк і поїзд Мінськ—Кисловодськ, праворуч Сумський парк і поїзд Київ—Луганськ. Фактично на різні боки вокзалу приходять зустрічні поїзди — ці обидва потяги йдуть через Суми.
IMG_9747

Вид у протилежний бік, на горизонті локомотивне депо.
IMG_9752

Як бачите, над найближчими коліями немає контактного дроту — електрифікацію провели поспіхом і по мінімуму. На перегоні теж електрифіковано тільки одну колію.
IMG_9749

Спустимося вниз, і оглянемо вокзал зблизька. Капітальна будівля вокзалу була зведена в кінці XIX століття за проектом архітектора Юргенца і збереглася до наших днів. За цей час споруда кілька разів реконструювалася, трохи міняючи зовнішній вигляд, останній капремонт пройшов в 2010 році разом з електрифікацією станції.

Північний фасад вокзалу та білоруський поїзд.
IMG_9753

Південний фасад і луганський поїзд.
IMG_9755

Всередині вокзал зовсім невеликий. Але, як і більшість невеликих вокзалів, він побудований вузьким і витягнутим, так що з вікон поїзда будівля здається набагато більшою, ніж є насправді.
IMG_9754

Білоруський потяг від’їхав, тепер можна зняти вокзал із колій Курського парку.
IMG_9757

Хоча Ворожба має статус міста, фактично це селище, можна навіть сказати, село. Вокзал сильно контрастує з навколишньою місцевістю.
IMG_9751

Над малоповерховою забудовою височіє елеватор.
IMG_9745

Місцева велопарковка 🙂
IMG_9772

Як і на багатьох вокзалах, тут водиться зграя собак-жебраків.
IMG_9766

На одній з ферм контактної мережі було помічене вороняче гніздо.
IMG_9758 IMG_9762

Тим часом, до нашого поїзда причепили тепловоз. Скоро вирушимо далі.
IMG_9765

А ось і електровоз, який до цього тягнув наш поїзд.
IMG_9775<

Пора повертатися до вагону.
IMG_9778

Під кінець пару кадрів, знятих у цій же поїздці на сусідніх станціях.

Закинуті цехи Конотопського вагоноремонтного заводу.
IMG_9739

Рейковий автобус у Сумах.
IMG_9782

You may also like...

2 коментарі

  1. Артем :

    Чтобы иметь статус города, достаточно было чтобы население было занято в промышленности. Второе – Вы сняли территорию НГЧ и говорите о контрастах. Основные улицы и нормальные дома стоят дальше от вокзала

  2. Анна :

    Моя бабушка говорила мне, что вокзал перестроен из бывшей церкви. По этому он так выглядит вид.
    А по поводу моей малой родины могу сказать, что разрушено в городке много чего: завод металло- конструкций и магазин при нем, дома культуры, детский сад, говорят даже баня… Больно осознавать, что городок твоего детства вымирает. В 80-х население было если правильно помню более 20 тыс., а сейчас… одни слезы

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.